اطلاعات تماس

آدرس نمایندگی :
شعبه مرکزی : تهران، خیابان جمهوری
بعد از خیابان اردیبهشت ، پلاک 1250
شعبه شرق: خیابان گلبرگ غربی
بعد از میدان هلال احمر نبش کوچه ۹۱ پلاک ۳
شعبه غرب : میدان کاج، خیابان سرو شرقی
نبش کوچه بهزاد، مجتمع شهریار طبقه اول واحد 2

شماره تماس با نمایندگی :
تاچ پد لپ تاپ اچ پی

تعویض تاچ پد لپ تاپ اچ پی

تاچ پد لپ تاپ اچ پی :

در این مطلب می خواهیم در مورد تعویض یا تعمیر تاچ پد لپ تاپ اچ پی مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم. تاچ پد ا قطعاتی حیاتی در لپ تاپ نیستند یعنی اگر تاچ پد لپ تاپ شما به مشکل هم بخورد می تواند از موس برای انجام کار هایتان استفاده کنید. برای تعویض تاچ پد لپ تاپ خود ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که آیا مشکل اصلی از تاچ پد می باشد یا به بیان دیگر اطمینان داشته باشید که مشکل از سوی قطعه می باشد و تنظیمات لپ تاپ به مشکل بر نخورده است.

تاچ پد های لپ تاپ از قطعات مختلفی تشکیل شده است که این امکان وجود دارد که مشکل از فلت اتصال به برد باشد که اگر ایراد از این قطعه باشد تعویض اچ پد هم چاره ی مشکل نیست.  در هر صورت شما می توانید برای رفع این مشکل به نمایندگی تعمیرات اچ پی مراجعه فرمائید.

سوالی که برای کاربران زیادی پیش می آید این است که اگر بعد از تعویض تاچ پد لپ تاپ اچ پی خود مشکل کار نکردن تاچ پد حل نشد تکلیف چیست؟ در وهله اول باید عنوان کرد که اگر تمامی تنظیمات مربوط به بخش تاچ پد، فلت های اتصال را چک کرده باشید و در صورت ندیدن مشکلی تاچ پد را تعویض کرده باشیم خیالتان راحت! کلیه خدماتی که در این مجموعه به مشتریان ارائه می شود دارای ضمانت نامه کتبی می باشد و در صوت بروز هر گونه مشکل دستگاه مشتری تحت گارانتی توسط مجموعه پذیرفته می شود پس نگرانی از این بابت نداشته باشید.

برای تعمیرات لپ تاپ اچ پی اینجا کلیک کنید.

 تاچ پد لپ تاپ اچ پی

سوالات رایج در مورد تاچ پد لپ تاپ اچ پی :

  1. آیا پس از عمل نکردن تاچ پد لپ تاپ حتما باید قطعه تعویض شود ؟ همان طور که در قسمت بالا بیان کردیم بعد از بررسی فلت های اتصال و تنظیمات مربوطه و مشاهده نکردن هیچ موردی باید قطعه را تعویض کنید.
  2. چه عواملی باعث خراب شدن و کار نکردن تاچ پد لپ تاپ می باشد ؟ جدای مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری استفاده طولانی مدت از لپ تاپ تاچ پد را دچار مشکل می کند.
  3. چگونه از فعال بودن تاچ پد لپ تاپمان مطلع شویم؟ شما می توانید با فشردن دکمه های f5 یا f9 از آف بودن یا آن بودن تاچ پد لپ اپتان مطلع شوید که اگر در اثر اشتباه آف شده باشد دیگر نیازی به تعویض تاچ پد ندارید.
  4. چگونه مطلع شویم که ویروسی شدن باعث از کار افتادن تاچ پد میوفتد؟ برای این که متوجه شوید که از کار افتادگی تاچ پد به دلیل هنگ کردن دستگاه می باشد یا نه می توانید دکمه های کیبورد را فشار دهید در صورتی که دکمه های کیبورد عمل نکند می توانید به این موضوع پی ببرید که خرابی تاچ پد ناشی از هنگی و ویروسی شدن لپ تاپ می باشد.
  5. راه دیگری در خصوص چک کردن تاچ پد وجود ندارد؟ راه دیگر این مسئله این است که می توانید وارد بایوس سیستم شوید و تاچ پد دستگاه را از آن جا چک کنید و در صورت فعال نبودن آن را فعال کنید و به کار خود ادامه دهید.

برای تعمیرات تاچ پد لپ تاپ اینجا کلیک کنید.

 تاچ پد لپ تاپ اچ پی

قیمت تاچ پد :

تاچ پد ها قیمت های متفاوتی دارند که این تفاوت به دلیل متفاوت بودن مدل ها و برند های سیستم ها می باشد. علاوه بر آن کلیه تاچ پد ها دارای ارت نامبر یا همان شماره سریال می باشند که این تفاوت قیمت به دلیل تفاوت همین پارت نامبر ها می باشد. و در آخر باید اضافه کرد که شما کاربران گرامی می توانید برای تعمیر و یا تعویض تاچ پد لپ تاپ خود به نمایندگی تعمیرات اچ پی مراجعه فرمائید و به بهترین و با کیفیت ترین شکل خدمات مورد نیاز مورد نظر خود را دریافت کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *