اطلاعات تماس

آدرس نمایندگی :
شعبه مرکزی : تهران، خیابان جمهوری
بعد از خیابان اردیبهشت ، پلاک 1250
شعبه شرق: خیابان گلبرگ غربی
بعد از میدان هلال احمر نبش کوچه ۹۱ پلاک ۳
شعبه غرب : میدان کاج، خیابان سرو شرقی
نبش کوچه بهزاد، مجتمع شهریار طبقه اول واحد 2

شماره تماس با نمایندگی :

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اچ پی

اچ پی طیف گسترده ای از لپ تاپ ها را برای نیازها و سلیقه های مختلف ارائه می دهد. از لپ تاپ های سبک و باریک برای دانشجویان و کارمندان تا لپ تاپ های قدرتمند گیمینگ و لپ تاپ های تخصصی برای مهندسین و طراحان، در سبد محصولات اچ پی می توانید لپ تاپی مناسب خود را پیدا کنید.

 اچ پی به دلیل کیفیت ساخت بالا و قابل اعتماد بودن محصولاتش مشهور است. لپ تاپ های اچ پی از مواد باکیفیت ساخته شده اند و به طور کامل تست می شوند تا از عملکرد و عمر طولانی آنها اطمینان حاصل شود.

با این حال ممکن است این لپ تاپ ها نیز دچار مشکلاتی شود که نیاز به تعمیر پیدا کند. یکی از این مشکلات رایج مربوط به کیبورد لپ تاپ میباشد که دچار خرابی و مشکلاتی نظیر کنده شدن دکمه و یا کار نکردن کامل کیبورد و … میشود که در ادامه به آنها میپردازیم.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

خدمات تعمیر لپ تاپ اچ پی

تعویض ال سی دی لپ تاپ اچ پی

تعویض تاچ و ال سی دی

لپ تاپ های لمسی گاها تاچ و ال سی دی جدا دارند که در این صورت هرکدام آسیب دیده باشد تعویض خواهد شد

تعمیر ال سی دی لپ تاپ اچ پی

تعمیرات نرم افزاری

گاها لپ تاپ های اچ پی دچار مشکلات نرم افزاری میشود که نیاز به تعمیر و تعویض سیستم عامل می انجامد

تعمیر کیبورد لپ تاپ

دکمه کیبورد لپ تاپ ممکن است کنده شود یا به طور کامل کیبورد کار نکند که در این صورت باید لپ تاپ باز شود و نسبت به تعمیر کیبورد اقدام کرد.

تعمیر کیبورد لپ تاپ اچ پی

کیبورد لپ تاپ اچ پی نقشی حیاتی در تعامل شما با دستگاهتان ایفا می‌کند. تایپ، کلیک و پیمایش، همگی از طریق این بخش کلیدی انجام می‌شوند. کیبوردهای اچ پی با طراحی ارگونومیک و کلیدهای باکیفیت، تجربه تایپ روان و دقیقی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

کیبورد به دلایل مختلفی امکان دارد دچار مشکل شود که رایج ترین این مشکلات عبارتند از :

  • نفوذ مایعات: ریختن آب یا هر نوع مایع دیگری روی کیبورد، می‌تواند به اتصالات و اجزای داخلی آن آسیب برساند.
  • گرد و غبار: تجمع گرد و غبار در زیر کلیدها، می‌تواند عملکرد آنها را مختل کند.
  • ضربه: افتادن یا ضربه خوردن لپ تاپ، می‌تواند به کیبورد آسیب فیزیکی وارد کند.
  • شل شدن دکمه‌ها: استفاده مداوم از کیبورد، ممکن است باعث شل شدن یا جدا شدن دکمه‌ها شود.
  • مشکلات سخت افزاری: در برخی موارد، ممکن است مشکل از کیبورد نباشد و ایراد از کانکتور یا سایر بخش‌های سخت افزاری مرتبط باشد

تعویض کیبورد لپ تاپ اچ پی

در مواجه با مشکلاتی که برای کیبورد شما به وجود می آید دو راهکار رو به روی شما قرار دارد یکی تعمیر و دیگری تعویض میباشد. در مواردی که کیبورد آسیب جزئی دیده امکان تعمیر وجود دارد ولی در مواردی که کیبورد تحت ضربه و فشار قرار گرفته و آسیب شدیدی به آن وارد شده است و کیبورد به طور کامل از کار افتاده است . تنها یک راه باقی میماند و آن هم تعویض کیبورد میباشد.

پس اگر قصد تعویض کیبورد لپ تاپ اچ پی خود را دارید میتوانید به نمایندگی تعمیرات اچ پی مراجعه نماید تا تعمیرکاران آموزش دیده ما کیبورد شما را به طور کامل و دقیق تعویض نمایند, همچنین میتوانید کیبورد خود را از ما خریداری نماید چرا که تمامی قطعات نمایندگی ما دارای گارانتی میباشد . و البته اگر امکان مراجعه حضوری به شعب ما را ندارید برای دریافت پیک رایگان میتوانید با شماره 02191300348 تماس حاصل فرماید.

همین الان با ما تماس بگیرید

02191300348

تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی

کیبورد از طریق یک رابط به نام “کنترلر کیبورد” به مادربرد متصل می‌شود. این کنترلر، سیگنال‌های الکتریکی را از کیبورد دریافت و به کامپیوتر ارسال می‌کند. در صورت بروز مشکل در مادربرد، ممکن است این سیگنال‌ها به درستی دریافت و پردازش نشوند و در نتیجه، کیبورد کار نکند.

در مطالب قبل به این موضوع اشاره کرده ایم که مادربرد پل ارتباطی بین تمامی قطعات در لپ تاپ میباشد . این بدان معناست که خرابی در مادربرد میتواند منجر به از کار افتادن بخش های مختلف سیستم شما شود که کیبورد هم یکی از این بخش ها میباشد.

عواملی همچون ضربه و یا آب به راحتی میتواند باعث خرابی مادربرد شود. چرا که ضربه باعث شکستن و اسیب دیدن قصعات و مادربرد میشود و آب نیز میتواند باعث اتصالی و سوختن قصعات روی مادربرد شود. پس بهتر است در حفظ و نگه داری از لپ تاپ خود کوشا باشید .

تعمیر برد لپ تاپ اچ پی

آبخوردگی لپ تاپ اچ پی

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم آب به راحتی میتواند به مادربرد آسیب برساند و از آنجای که مادربرد وسیله ارتباطی تمامی قطعات است, مایعات میتواند باعث سولفات زدن کانتکتور کیبورد روی مادربرد شود و در نتیجه باعث از کار افتادن آن شود.در اینجور مواقع معمولا اگر آب ریخته شده روی لپ تاپ زیاد نباشد کیبورد با یک بار تمیز کردن و خشک کردن درست میشود ولی اگر مقدار آب زیاد باشد احتمال اینکه کیبورد به طور کامل از کار بیوفتد هست.

آب علاوه بر خرابی کیبورد میتواند خرابی های دیگری همچونخاموشی کامل لپ تاپ و یا خرابی ال سی دی به وجود آورد. به طور کلی میتوان گفت آب دشمن اصلی هر وسیله الکترونیکی میباشد. البته که جای نگرانی نیست چرا که در مجموعه ما تمامی خدمات مربوط به تعویض و تعمیر و حتی سرویس کردن کامل لپ تاپ را با نازل ترین قیمت ها و سریع ترین زمان ممکن با استفاده از تجهیزات کاملا استاندارد انجام میدهیم , برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ارتباط با ما میتوانید با شماره 02191300348 با ما در ارتباط باشید.

ما کجاییم؟

شعبه مرکزی :  تهران ، خیابان مطهری ، خیابان قائم مقام ، پلاک 158 ، واحد 1

شعبه غرب : تهران سعادت آباد میدان کاج خیابان سرو شرقی جنب بهزاد جنوبی مجتمع استاد شهریار واحد 2

تعمیر بک لایت کیبورد لپ تاپ اچ پی

بک لایت کیبورد لپ تاپ، نورپردازی زیر دکمه‌ها است که امکان تایپ در محیط‌های تاریک را فراهم می‌کند. در صورت خرابی بک لایت، کیبورد در تاریکی قابل مشاهده نخواهد بود. البته نور زیر کیبورد معمولا در لپ تاپ های جدید و گیمینگ مورد استفاده قرار میگیرد.

این بک لایت ها معمولا به علت مشکلات سخت افزاری و یا نرم افزاری و یا حتی عوامل خارجی ممکن  است خراب شود و نیاز به تعمیر پیدا. تعمیر بک لایت کار پیچیده و سختی میباشد و نیاز به تخصص در زمینه تعمیرات دارد. البته به این موضوع توجه فرماید که تعمیر بک لایت همیشه پرهزینه نیست چرا که گاها با تعویض یکی از LED ها امکان دارد مشکل حل شود. پس برای رفع مشکل باید در ابتدا بک لایت مورد بررسی قرار بگیرد تا مشکل اصلی آن شناسایی  شود و سپس نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام  نمود.

تمیز کردن کیبورد لپ تاپ

تمیز کردن کیبورد لپ تاپ اچ پی

یکی دیگر از دلایل کار نکردن کیبورد ممکن است وجود گرد و غبار و کثیفی در زیر دکمه های کیبورد باشد که در این صورت نیاز به تمیز کردن کیبورد دارید. خوشبختانه در مواجه با این مشکل به راحتی میتوانید زیر دکمه های کیبورد خود را تمیز کرده و مشکل را رفع نماید , برای تمیز کردن کیبورد میتوانید از وسایل زیر استفاده نماید.البته قبل از هرکاری لپ تاپ خود را خاموش کنید 

  •  استفاده از جاروبرقی
  •  استفاده از اسپری هوا
  •  استفاده از دستمال مرطوب
  • استفاده از خلال دندان
  • استفاده از پنبه الکلی

در هنگام تمیز کردن کیبورد دقت فرماید که از آب یا شیشه پاک کن و سایر محصولات شوینده استفاده نکنید زیرا میتواند به به مادربرد آسیب برساند و همینطور در هنگام تمیز کردن به دکمه ها و لپ تاپ زیاد فشار وارد نکنید.

درخواست تعمیرات آنلاین

به جهت راحتی شما عزیزان راه های زیادی برای ارتباط با ما برایتان قرار داده ایم.

یکی از این راه ها ارتباط آنلاین با کارشناسان ماست

فرم روبرو را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در کمتر از 5 دقیقه با شما تماس بگیرند

خرابی تاچ پد لپ تاپ اچ پی

در لپ تاپ های جدید معمولا کیبورد و تاچ پد با یکدیگر در ارتباط هستند و خرابی هر کدام روی هم دیگر تاثیر میگذارند. پس اگر تاچ پد لپ تاپ اچ پی شما دچار خرابی شده است ممکن است کیبورد لپ تاپ شما هم از کار باید بیوفتد.

اگر لپ تاپ اچ پی شما هم دچار خرابی و مشکل شده است و با ایراداتی همچون مشکل مشکل تاچ و یا کیبورد مواجه شده اید میتوانید به نمایندگی ما مراجعه نماید تا تعمیرکاران مجرب مابا استفاده از خدمات روز دنیا نسبت به تعمیر آن اقدام نمایند

سوالات متداول درمورد تعمیر کیبورد لپ تاپ اچ پی