اطلاعات تماس

آدرس نمایندگی :
شعبه مرکزی : تهران، خیابان جمهوری
بعد از خیابان اردیبهشت ، پلاک 1250
شعبه شرق: خیابان گلبرگ غربی
بعد از میدان هلال احمر نبش کوچه ۹۱ پلاک ۳
شعبه غرب : میدان کاج، خیابان سرو شرقی
نبش کوچه بهزاد، مجتمع شهریار طبقه اول واحد 2

شماره تماس با نمایندگی :
پرکاربرد ترین لپ تاپ های اچ پی

معرفی بهترین و پرکاربرد ترین لپ تاپ های اچ پی

پرکاربرد ترین لپ تاپ های اچ پی :

از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار که نیازی به تعریف ندارد لپ تاپ های اچ پی می باشد. شرکت اچ پی یک شرکت آمریکائی می باشد که در زمینه فروش دستگاه کپی، پرینتر و لپ تاپ توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و می توان گفت این لپ تاپ از قدیمی ترین لپ تاپ های موجود در ایران می باشد. در این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد بهترین و پرکاربرد ترین لپ تاپ های HP اطلاعاتی کسب کنید.

لپ تاپ G7255 :

این لپ تاپ یکی از بهترین لپ تاپ های اچ پی است که مناسب برای انجام کار های روزمره، دانشگاهی و یا دانش آموزی می باشد. این سری از لپ تاپ های اچ پی به دلیل داشتن رم 4 گیگابایتی می تواند برنامه هایی چون برنامه های آموزشی، طراحی های ساده و سطحی، برنامه نویسی را پردازش کند. البته این نکته لازم به ذکر است که باید بدانید از این دستگاه نباید توقع کار های سنگین و پر حجم را داشت. شرکت اچ پی در این مدل های خود از کارت گرافیک 512 مگابایتی استفاد کرده است. این مدل لپ تاپ دارای صفحه نمایش ال ای دی  15.6 اینچی می باشد و دارای وزن 1.8 کیلوگرم می باشد. علاوه بر نکات ذکر شده این نکته نز قابل ذکر است که باتری 3 سلولی این لپ تاپ شارژ را تا 10 ساعت نگه داری می کند

برای تعمیرات لپ تاپ اچ پی به نمایندگی تعمیرات اچ پی مراجعه فرمایید.

پرکاربرد ترین لپ تاپ های اچ پی

لپ تاپ S15-EQ0001NE :

این لپ تاپ یکی دیگر از پرکاربرد ترین لپ تاپ های HP می باشد همچنین این لپ تاپ از اقتصادی ترین لپ تاپ های اچ پی می باشد که علاوه بر این که ظاهر خیلی زیبایی دارد دارای مشخصات فنی خوبی هم می باشد. این لپ تاپ اچ پی دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی Full HD با رزولوشن 1920*1080 می باشد.

این لپ تاپ با رم 4 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه پر سرعت SSD مناسب برای انجام کار های نیمه سنگین می باشد. پیشنهاد ما به کاربران این لپ تاپ ها این است که برای کارهای گرافیکی و نیمه سنگین از این دستگاه استفاده نکنید اما استفاده در کار های نیمه سنگین مانعی ندارد و آسیبی به لپ تاپ شما وارد نمی کند.

پرکاربرد ترین لپ تاپ های اچ پی

لپ تاپ DA2189 :

اگر شما برای کار های گرافیکی و بازی های سنگین خود تصمیم به تهیه لپ تاپ دارید، در عین حال بودجه نسبتا کمی دارید این لپ تاپ ها به شما پیشنهاد می شود که در این لپ تاپ ها از Intel i5 استفاده شده است. نمایشگر این لپ تاپ 15.6 اینچ با رزولوشن 768*1366 می باشد. لازم به ذکر است که حافظه اصلی این لپ تاپ 1 ترابایت و باتری آن 3 سلولی می باشد.

برای تعمیرات لپ تاپ اینجا کلیک.

لپ تاپ Pavilion CS3457 :

این لپ تاپ های یکی از پرکاربرد ترین لپ تاپ های HP در حین قدرت و کیفیت می باشد. این لپ تاپ دارای 1920*1080 می باشد که به دلیل وجود روکش ماتی که دارد نور اطراف را انعکاس نمی دهد. این دستگاه دارای 17 میلی متر ضخامت می باشد. از این لپ تاپ می توانید در بازی، برنامه های مهندسی، طراحی سه بعدی و یا برنام نویسی استفاده کنید.

پرکاربرد ترین لپ تاپ های اچ پی

مشخصات کلی این لپ تاپ :

  • نمایشگر 15.6 اینچی
  • رم 16 گیگابایت
  • حافظه اصلی 1 ترابایت با 500 گیگابایت SSD
  • باتری با ظرفیت 41 ساعت

لپ تاپ های سری HP Pavilion Gaming :

بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی را که در حال حاظر در بازار وجود دارند را میتوان لپ تاپ های سری pavilion gaming از برند hp دانست.این سری از لپ تاپ های اچ پی شامل مدل هایی هستند که با وجود امکانات بالا قیمت های بسیار پایینی دارند . زیبایی ظاهری لپ تاپ های پاویلیون گیمینگ را در تصویر زیر مشاهده میکنید.ساختار بسیار جذاب و چشم نواز این لپ تاپ ها میتواند هر شخص عاشق بازی های کامپیوتری را به خود جذب نماید و شیفته خود کند.

از مزیت های این سری میتوان به قدرت و عملکرد بالا ، ظرافت و دقت در ساخت قطعات ، طراحی منحصر به فرد و دوست خرابی بسیار کم ، و همچنین تعمیرپذیری بالا اشاره نمود.اگر صاحب شغلی هستید که کار های گرافیکی سنگین با لپ تاپ خود انجام میدهید یا اینکه از بازی های کامپیوتری بسیار سنگین استفاده میکنید این سری از لپ تاپ ها بسیار مناسب شما میباشند.

hp pavilion gaming

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *